Lapaq penampar kot nie...


Memang tidak mudah mendidik anak-anak. Tambahan pula, sikap anak kecil yang susah mendengar kata, menyebabkan ibu-bapa hilang kesabaran, naik darah. geram dan sebagainya. Meninggikan suara dengan muka yang bengis menjadi pilihan ibu bapa.Namun tahukah anda sikap ini menjejaskan perkembangan emosi dan mental anak2.
Aku pun kadang tu tidak terlepas dari melakukan kesilapan ini..mari kita sama2 ikuti tip mendidik anak2 kat sini....semoga kita menjadi ibubapa yang berhemahdalam mendidik anak2...

1 Response
  1. YAYA AZURA Says:

    kadang2 tu tak tahan sabar jugak kan..anak mengamuk tak tentu pasal..cuma ingt kena beristighfar banyak2..

    *dah buat entri jawapan teka teki