Menaip sambil bawak motor...boleh ker???

Emmm...hari tu aku ada la skodeng blog BA tu..banyak juga tip2 kat dalam blog tu no..
Sebelum nie mmg aku dah tau blog BA nie...tapi tak pernah nak terjah pun..Huhh ada apa kat dalam blog tu....malas lah nak tengok...
Itu dulu la masa aku tak jadi blogger lagi...
Tapi kan...pada saat dan ketika itu..sejak aku mula masuk kat blog tu...ha baru tau..rupa2 best gilerrr...santai pulak tu...
Tu la kata org "Tak Kenai Maka Tak Cinta" dah kenai terus sangkut...
Ada satu tip tu...BA kata bila2 masa ja kalau ada idea terus taip...jangan lengah2 ,tulis ja apa yg terlintas di kepala otak tu...
Hmmm...masa aku balik keja hari tu kan...banyak betui idea yang melintas kat dalam kepala otak aku nie...
Tapi.....Hwaaaa....macam mana nak taip Abg Ben oiii....dok tengah bawak motor....
Hai..yg idea tu pun masa tu la nak mai..bila sampai rumah habis semua hilang....jenuh dok rewind ,tak mau keluaq2 jugak...
Kesian kat aku...kena pikiaq lain la nampaknya...
0 Responses