Penyakit Gila Aku Dah Mai Balik!!!!

Alamak...dia tu gilalah.Tak nak la aku masuk kat blog dia...



woit..aku bukan gila yang tu la...yang suka2 simbah asid kat orang tu...



Ini gila deko punya hal la....



Meh kita tgk. barang yang baru dimakeover....






Frame gambar nie anak aku punya..jumpa kat dalam beg sekolah dia.Apa dia nak buat pun aku tak tau...dia beli kat sekolah..Hai,kat sekolah pun ada jual benda yang macam nie ka...habis la duit makan tengah hari kalau macam nie...warna asal hitam..sekarang dah putih dan berbunga2 lagi....

Yang nie pula frame gambar yg dibuat sendiri..En.suami yg buat..aku cuma tempek bunga tu ja..Gambar tu..Pelanduk Putih yang ditangkap oleh jiran aku..tapi dah meninggal dah..bersama kita sedekah kan Al-Fatihah untuk arwah...Pelanduk putih tu pun tak tau dah dok kat mana...dengar2 tu dah mati jugak...
Pelita Ayam



Ada banyak lagi nie yg masih belum dimakeover....

Tungguuuu.....









0 Responses