Quilling La Pulak...

Assalamualaikum...

Hari nie aku nak share hasil kerja tangan yang baru pertama kali aku buat.Namanya Quilling...apa maknanya aku pun tak tau...Sebenarnya dah lama aku dok skodeng cara2 nak buat quilling nie kat youtube...cuma masa tak mengizinkan...

Akan tetapi...selepas aku melawati kat blog kraf nie(Hsue Craft)...wowww..cantiknyer..

Tiba2 jer semangat nak buat quilling tu mai...tambahan pulak kawan2 kat opis pun dok membakar lagi semangat aku...

Tak boleh jadi nie...aku mesti kena cuba buat jugak...Jadi aku mengambil kesempatan cuti Wesak nie untuk meghasilkan Quilling aku yang pertama...

Inilah hasilnyer....




Cantik tak...recycle brg2 lama jer...Kad kenduri kahwin sedara tu..
Kad tu cantik,sayang nak buang...bila tgk kad tu dapat idea nak buat quilling kat atas kad tu...



0 Responses