Kenangan Indah Itu...Pertemuan pertama

Assalamualaikum dan selamat petang...

Tiba2 jer teringat kisah pertemuan pertama aku dgn En.suami...Masa tu aku tengah tunggu keputusan SPM...dah tak dak apa nak buat,p la kerja kat kedai souvenirs ...masa tu, tempat tu di panggil Tanamas ..la nie tak dak dah..dah jadi kawasan perumahan.Aku dengan En.suami sebenarnya satu sekolah dari sekolah rendah sampai la ke sekolah menengah...tapi tak pernah kenal.Aku dulu masa sekolah pemalu sikit...cewahhh...dah memang jodoh berjumpa juga akhirnya.
Suatu hari tu dia p la kat kedai tu...tujuan dia nak jumpa kawan (Kak mie) yang kerja kat kedai sebelah tu...dia nie suka sangat menyakat aku...aku pun apa lagi tersenyum simpul ler malu...ahaks..

Google punya gambar
dalam dok malu2 tu..akhirnya terjatuh la hati....
dari situ la kami mula berkawan,....berkawan...dan berkawan..akhirnya berkahwin...Cinta Pertama tu...


0 Responses