Ada Lagi Artis Beristeri 4

Assalamualaikum...
Hmmm...Salleh Yaakob dah selamat beristeri 4....tengok keluarga dorang tu nampak bahagia jer kan..memang payung emas menanti di Syurga bagi isteri2 yang redha dan pasrah dimadukan...
Madu memang manis tapi dimadukan terasa pahit hingga ke ulu hati..kalau aku ,memang aku angkat tangan awai2...minta maaf ,aku tak kuat untuk menghadapi dugaan bermadu....biarlah tak dapat payung emas pun tak pa lah...hehehe...
Ingatkan Salleh Yaakob jer beristeri 4....ada lagi artis yang beristeri 4 nie.....cantik2 ler isteri2 dia tu...sejuk jer mata memandang bila semua isteri2nya menutup aurat...


BAHAGIA Eman Manan di samping empat 'isteri'yang turut sama membintangi drama bersiri Tahajjud Cinta iaitu (dari kiri) Melissa Saila, Erma Fatima, Ziela Jalil dan Dira Abu Zahar.

Ha ..betul kan...manis2 semuanya...hehehe...
2 Responses
  1. missbby Says:

    tak sabar nak nengok ceritanya malam ni..:)


  2. Ina Says:

    yer la..sama2 la kita melayan citer tahajjud cinta malam nie...