Crochet:Tempahan Rakan Sekerja & Sedara

Assalamualaikum....
Hari nie buka blog....wah..terkezut betul....ada masalah yang bersangkut dgn. blog duniahalizda....tak boleh nak buka...kalau buka juga nanti akan kena virus....nak tak nak ..aku kena unfollow blog tu dan remove dia dari bloglist....hmmm..alhamdulillah,selamat...akhirnya boleh juga buka blog aku nie....
Tapi sebenarnya hari nie..aku nak cerita pasai kait-mengait ....sebelum nie aku buat kraftangan mengait nie....cuma suka2 ja...tapi bila kawan2 tengok,dorang berkenan la pulak...jadi aku pun cuba2 la ambil tempahan....inilah diantara hasil daripada tempahan rakan2 sekerja dan sedara terdekat...
Isyaallah....moga dengan permulaan ini....aku akan dapat terus mangambil tempahan dari mereka yang berminat.....






1 Response
  1. Comelnye bonnet tu :)hp case tu pn same:)