Keperluan Bayi:Bakul Baby.

Tadaaa....siap satu lagi projek keperluan baby.Mula tu tak rancang pon nak buat sarung untuk bakul baby nie.Tapi bila tgk. bakul baby kat blog ImpianIna,terus berkenan.Cantik...teringin pula nak cuba buat.Design bakul nie saya ikut sama macam kat blog tu.Tapi bakul nie petak la....kain pon guna lebihan set tilam baby ....jadi satu set.Kredit untuk impianIna,kerana sudi berkongsi ilmu.
Kalau ImpianIna letak getah untuk jadikannya 'tercekik'...tapi yg nie tak letak getah pon dah 'tercekik'.Terkurang ukuran..nasib baik boleh muat.

Bakul nie bukan untuk letak baby yer....ini untuk pakaian baby jer...
3 Responses
  1. Unknown Says:

    cantiknya.... kalau nk blh tempah ka?


  2. Ina Says:

    Bunga tiara....saya nie bukan mahir sangat menjahit nie...kalau takat keperluan sendiri tu boleh la...masih dlm proses belajar.


  3. Azie Says:

    salam sis. saya klik pada link impiana tu tapi dah tak exist. mohon sgt2 sis share mcm mana nak buat. saya xda la pndai menjahit tapi teringin sangat nak tukar alas bakul anak saya ni dah berbulu. TQ.