Ada Bakat ker???



Assalamualaikum...
N3 kali nie nak cerita pasai p makan kenduri kat umah sedara semalam...
Pasai nie la berat badan aku makin dok naik...baru start diet,ada org buat kenduri pulak...
Makanannya boleh tahan jugak...ada pulut kuning dgn. kari ayam,mee goreng,satay dan yg paling penting tentulah kek besday....naik sengkak dibuatnya...
Tak makan...nampak sedap ja..mana aci kena rasa jugak la serba sikit...
Tapi yang sebenarnya aku bukan nak cerita pasai makanan nie saja....aku nak share dgn korang bakat anak2 muda kat desa permai Kota Mahsuri nie...
Tapi..maaf lah yer video agak kurang nemuaskan...rakam guna phone ja.Selalunya kamera sentiasa aku bawa kemana saja..tapi kali nie tak bawa la pulak.Aku ingatkan majlis macam biasa la.Tak ada apa yang istimewa..tak sangka pula sambil makan tu dihiburkan oleh anak2 muda kampung aku tu.aku sendiri pun tak pernah tengok depa nie dok main muzik..tak sangka betui yang depa ada bakat menyanyi dan bermain muzik...











Jom layan video nie...
video
0 Responses