Malam Jumaat

As'salam..

Nak share lagi...


kat luaq tu kelam ja, nak hujan nie.Ha..tak lain dah la tu...asal sebut malam Jumaat ja ..pikiaq yang satu tu ja...


Cuba la pikiaq nak buat amal ibadat ka ,mlm2 jumaat nie...pahala banyak ooo...


Kena pikiaq jugak ..malam nie mlm jumaat ,esok hari jumaat...matahari nak naik sebelah mana..timur ka barat???..kena la bersedia ..mana la tau...sekurang2nya ada la sikit bekalan ke akhirat..


Yang aku nak share nie petua dari Ustz.Kazim,untuk melembutkan hati anak2..kalau suami yg degil pun leh guna jugak..hehehe..


Petua dia...tadah ayaq hujan di malam Jumaat..Tadah tengah2 halaman tau..jgn dok tadah kat cucuq atap pulak..


Lepas tu baca Ar-Rahim sebanyak 1 ribu kali kat ayaq tu...wooo..seribu kali tu mampu ka...dah habis baca ,bagi anak2 minum.Pandai2 la no..macam mana nak bagi depa minum tu.Kalau payah sangat bancuh air milo ka bagi kat depa.Niat la sama kat dalam hati tu..mintak dilembutkan hati anak2 yg degil.Jadikan mereka anak2 yg soleh dan solehah...Insyaallah,tawakal dan usaha akan menjadi....
tadah air hujan

From google search.
1 Response
  1. Hari ini ada problem folowers..dari tadi asyik hilang jer..cam biskut..kejap ada ke jap tak ada cam biskut..huhuhu..

    sebenarnya followers tu ada kat atas...