Alkisah:Cuti & Shopping..

Assalamualaikum...
Aduh.. sibuk betul awal2 bulan nie...tapi sempat jugalah nak update blog..hehehe...
Tak ada apa pun sangat.,..cuma nak kongsi cerita aku masa cuti hari tu jer...
Inilah klinik yang aku p buat rawatan susulan untuk penyakit saraf aku tu...kat pekan Pauh Perlis.Doktor cakap saraf muka aku dah bengkak,sebab tu ler ada rasa sengal2 balik...


Ramai betul org. yang p klinik tu...sampai berbaris panjang nak ambil no...kat dlm. pun kerusi dah penuh.nak tau aku dapat no. berapa???...emmm...nombor 30....hehehe.. pukul 11 mlm. baru boleh masuk..ambil no. pukul 6 petang...
Nasib baik ler ada rumah sedara kat perlis tu...boleh ler tumpang tido..




Ini di kedai perabot jati kat Sg.Petani...tak banyak sangat hiasan ala inggeris kat situ..
Tak ada yg berkenan pun...Kedai yang jual hiasan ala inggeris kat sebelah tu,tak buka la pulak...
hai..memang langkah kiri betul...


Ini pula di kedai lampu...cantik la lampu2 kat situ...harga tu boleh la..murah la dari kedai kat langkawi nie....kalau dekat,habis aku borong...nak buat macam mana dah jauh ..susah nak bawa.
Cuma beli yang perlu jer lah...itupun dah penuh bonet kereta...sesak sampai nak bergerak pun susah...
Hairan kan orang luar ke langkawi beli barang...yg org langkawi pula p beli barang kat luar.....
Bukannya apa kalau kat tanah besar tu ...banyak pilihan...itulah sebabnya.
Comel betul....sesuai untuk bilik tidur Auni nie...



Menunggu Abah dan mama pilih lampu ...sampai berguling2 kat atas lantai dah....
Nasib baik ler kat dalam kedai tu ada karpet...nak masuk kena buka kasut.

Vrooommmm....mama bila nak balik nie...

Masa OTW nak balik tu,singgah jap kat Tanjung Dawai...Baru ambil gambar beberapa keping..alamak..bateri kamera dah habis...
Ini ja ler yang ada untuk dibuat kenangan...





















0 Responses