Auni Punya Hal...

Assalamualaikum...



selamat malam semua...kali nie nak cerita pasai siang tadi....tiba2 dapat satu mms dari En.suami...hmmmm..apa la yang dia hantar nie...



bila bukak ja keluar satu message nie....






"Tengok Anak Mama ...Cantik Tak"



Pastu aku pun tengok la lagi kat bawah....















Jeng..Jeng..Jeng



tepung gomak


Tu dia...putih melepak....macam anak toyol dah...Auni punya angkara habis sebotol bedak baby...itu belum tenyeh mulut merah lagi tu....Hai la Auni.....tadi memang dah nak letak gambar nie ,tapi gambar kat dalam phone..lepas tu tak bawa pulak kabel phone tu kat opis....balik umah baru boleh buat...nasib baik la malam nie boleh login blogger nie...



Gelagat anak2 nie walaupun kadang2 boleh buat kita marah tapi menghiburkan....macam mana la tak marah kalau habis 1 botol bedak tu...penuh kat atas lantai semua ada bedak...nasib baik la tak disapunya sekali kat almari belakang tu....


Sabar.....Sabar....







3 Responses
  1. hehe..abis bedak yer?huhu..nad ada tag ina kat sini >> "SYOKNYA BERBLOGGING"


  2. YAYA AZURA Says:

    laku la bedak baby kalau macam nie main..hihi...budak2 mmg suka main bedak ...


  3. leyzajamil Says:

    hihihi..kalau saya tak tau la mcmna nak mlayan anak kalau sy dikurniakan zuriat nt.
    singgahlah baca ni 2ribu suka kisah ROGOL