Blogger Pun Nak Godam Juga Ka???


Assalamualaikum..
Apa hal pulak si penggodam tu..tak kan la blogger pun nak godam juga...apa faedah yang dia dapat ...
Hai ,pening kepala den memikaunya...kalau website kerajaan tu ,ya laa...banyak maklumat rahsia yang penting2...Kesian la kat para blogger yang tak dak salah apa pun ....
Aku dah cek ...setakat la nie,alhamdulillah ..tak dak dalam senarai tu...senarai tu aku dapat dari blog Cik Purple.
Kalau nak cek juga klik SINI..
Ada juga blogger yang aku kenai kat dalam senarai tu...Hmmm..kalau la depa godam blog aku nie..apa yang depa dapat.Tak dak apa pun..sekadar nak berkongsi hobi ja...Walau apa pun macam kata CP tu,kena jugala berwaspada..sapa2 yang tau macam mana nak selamatkan blog dari kena godam ,tolong habaq sama nooo...


godam
pinjam kat cik Google
5 Responses
  1. YAYA AZURA Says:

    harap2 blog kita tak diapa-apakan ...


  2. Ina Says:

    yer la yaya..memang dok harap macam tu la...


  3. Nazzue Says:

    nak tok tiam2...huahahaha


  4. azlina Says:

    banyaknya seanrai tak terbaca ni dh berpinar mata apa tandanya blog kita di godam...kalau kena godam rasanya blog tak blh di buka kan..


  5. Ina Says:

    kena tekan Ctr+F serentak,pas tu taip nama blog kita..baru mudah nak cari.Tak tahu la saya nak cakap kak ina..belum ada pengalaman bab2 kena godam nie...rasanya macam tu la kot.