Hasil Menjala Dengan Botol Muncung Tiga

Assalamualaikum...




Selamat malam semua...Hmmm...nak cerita nie..jangan gelak la nooo...korang semua tak gelak aku pula yang nak tergelak besar nie...apa taknya ,punya la tak sabar nak menjala dengan botol muncung tiga tu...malam nie kita orang anak beranak makan malam dengan roti jala..dah tak sabar dah nak tunggu esok pagi...itu pun kemarin tak sihat.Kalau tak semalam lagi dah buat..



Dah lama dok cari botol muncung tiga nie...akhirnya dapat juga.Nun jauh dari sarawak..


Ha..nie la rupa botol muncung tiga tu..kalau nak beli klik kat SINI..


Sorry la noo....botol tu baru lepas guna,belum basuh lagi..tu yang nampak kotor sikit.Habis menjala ja terus snap gambor...hehehee.. kelam kabut betui...




Yang nie pulak....hmmm...agak2 tu botol apa yer..besar betul lobangnya...



Dulu ada kirim dgn sorang kawan...suruh dia beli botol muncung tiga macam yang kat atas tu,kat Terengganu...tapi tu la..botol lain pula yang dibeli.Tapi dah pesan,tak betul pun kena ambil juga la..masa tu rasa kecewa juga la,sebab tak dapat botol yang dihajati...

Jeng,jeng,jeng....Ini la rupa roti jalanya...Kalau Reen Khan bagi nama Roti Jala Tikar Zam Zam..aku nak bagi nama Roti Jala Hijau Kuning,Langkawi Permata Kedah.
5 Responses
  1. Says:

    cantik la roti jala hijau tu! petak petak


  2. Ina Says:

    sebab tu la tak sabar dah nak buat...sebab dok tengok kat blog2 masakan tu..cantik dan berwarna -warni...kalau nak buat macam tu juga..kena la beli botol tu..hehehe.


  3. semangat tuuuu...hihihi..esok bawak mai opis gak nohhh....


  4. wahida Says:

    amboiii.. sedapnya la tengok roti jala.. kongsi sket.hehe.:)


  5. Ina Says:

    Wahida...kongsi apa tu??kongsi resepi ka kongsi roti jala tu...kalau nak makan roti jala tu mai ler sini...hehehe