kau Ada....Aku Pun Ada.

Eleh..ingat aku heran sangat ka...Kau ada...aku pun ada.Netbook???..aku pun ada.TV nipis???...aku pun ada.Apa lagi..hmmm...kamera digital???...huhh ..lagi la ada.Dah dua kali beli dah...yang dulu tu rosak..
Tapi aku sedikit tak puas hati la dengan kamera digital aku yang nie..tak leh lawan yang dulu lah.Asyik tak puas hati ja ko nie yer...macam la ko tu bagus sangat..ngeh..ngeh..ngeh..
Bukannya apa ,susah sangat nak dapat gambar yang cantik...asyik blurrr ja..dah la tu tak boleh nak gerak sikit...sampai kena tahan nafas bila nak tekan butang snap tu.Kalau kamera yang dulu tu ada anti gegaran..tak la susah sangat.
Aku rasa dah cari dah kat menu tu...tak dak untuk anti gegaran nie..tapi semalam aku cuba sekali lagi,walaupun dah banyak kali dah dok cari.Tu pun pasai gambar2 yang diambil masa main bowling tu asyik blurr ja...kena ambil banyak kali baru nak dapat yang cantik..
Cari punya cari...aku pun cuba la tekan kat satu menu tu..rasanya aku tak pernah masuk lagi kat situ...
Lailahhailallah...kat situ rupanya dia dok menyorok..serba mak nenek dok dalam tu...nak program apa semua ada...nak smile shoot ka,night potret ka semua ada ,termasuk la program untuk "Anti Shake"nie yang dah lama aku dok cari...
Tu pun,jangan.......aku la yang hebat...semua ada..tapi tak reti nak guna..hehehe..
0 Responses