Laaa...Apa Dia Tuuuu...Fenin dah Nie..






("Smlm kn adw lha sowg dax neyh dy ngis woo.nk tao ta dax uhh cpew.")



Adoi....apa yang dituliskan tu...talak paham ma...tu la,tak sedar diri tu dah terlebih umur..nak juga p baca blog org muda..mana nak paham..jenuh dok mengeja satu persatu....
Bila difikir-fikirkan balik..untuk apa dia menulis kat blog dia tu...kalau orang nak baca pun tak paham..tapi tak tau la kot yang sama umur dgn.dia tu paham .... memang bahasa orang muda2 zaman nie kot...
Kebanyakan blog2 yang aku dok terjah...(blogger2 yang dah lama bertapak walaupun lebih muda daripada aku) ,...semua dok kata kalau nak tulis kat blog biar la bagi org paham...kalau org tak nak baca apa yang kita tulis...tak dak makna la kita buat blog nie ..kan...
Mungkin dia pun org baru kot...tak jumpa lagi dgn blog2 yang banyak memberi tip2 yang berguna...
Aku pun baru lagi dalam dunia nie..jadi tak mau la nak komen banyak2...nanti orang kata tak padan dgn baru ada hati nak kritik orng ....maaf la no..sekadar nak luahkan apa yang aku rasa ja...
0 Responses