Lawak..lawak..lawak..sampai Jadi Maharaja



Assalamualaikum dan selamat malam...

Baru habis melayan Maharaja Lawak Akhir...sebelum nie tak pernah tengok pun maharaja lawak nie...pasai kat rumah tak langgan astro warna...tapi memandangkan malam nie akhir,semua pakat berangkat p berkampung kat rumah mak mertua...siap bawa netbook lagi ..nak berblogging...nasib baik la kat rumah mak ada tenet..boleh la melawak sambil berblogging..

Kalau tanya aku minat sapa...hmmm..minat sapa saja yang lawak dia best la...tapi aku kagum la dgn Nabil,idea dia memang best..walaupun kena fikir sorang2..yang lain pun best jugak.Persaingan memang sengit la...kalau aku jadi juri...habis...tak tau nak pilih yang mana satu..

Mula2 tengok nabil...ha, nabil garenti dapat no 1.Adik ipar aku apa lagi setuju sangat la..peminat setia Nabil tu...tapi bila keluar kumpulan lain pula...mula dah pening...tak payah dok teka2 lah tunggu ja keputusan juri tu....sementara tu rehat

sekejap dgn Abg Salleh & adik mek...

Iklan sebentar..

Sama tak....????


Tahniah .....kumpulan sepah...RM 350 ribu tu..kaya,kaya,kaya ...tapi yang paling banyak dapat duit ..Nabil la..cuba korang bahagi tengok...betul tak.Sebab dia tak payah kena bahagi dah..yang lain kena bahagi pula..


Tahniah3...minggu depan kita tengok Iman muda pula...



3 Responses
  1. Tahniah sepah..
    last minit astro up lagi hadiah RM.. 400,000.00 tu.. cayalah..


  2. Pakcu Sofi Says:

    at last nabil gak paling banyak kan?

    hehe sama la orang dalam gmbq tu


  3. Ina Says:

    betul ker astro up lagi hadiah...woww..

    ha..hampir sama kan ,pakcu...anak sedara akak yang sebelah tu...