Layakkah Aku...

Assalamualaikum...
Pagi2 lagi MOOD yang baik dah dicemari dek kata2 yang menjatuhkan semangat..Aduiii susah betui...nak kongsi maklumat dah jadi gitu pulak..tak berkongsi nanti dikata sombong tak share ..nak pulun sorang2..hmmm..entahlah ..dunia zaman sekarang..kalau tak ambik tahu hal org sangat tu sampai jiran tepi rumah pun tak kenai...tapi kalau dah yang ambik tahu sangat tu..sampai kuku kaki pun dia tengok...
Alamak termengeluh la pulak pagi2 nie...nanti lari pulak rezeki...
Baru dapat satu idea baru...macam mana nak gulung kertas untuk quilling dgn mudah...tapi malas lah nak cerita ka depa tu...sat lagi depa mesti kata .."kami syok2 ja bukan nak buat sangat..tak mengharap pun..".La nie biar aku sorang ja yang tau sudah...Aku buat sorang2..aku pulun sorang2...
Dalam kekecewaan itu,lalu aku membawa diri..menerjah ke n3 terbaru blog2 yang aku follow...dalam tercari2 dan mencari..klik sana klik sini...lalu berjumpa jua dgn si dia...hahaha..
Alkisahnya ..Tip untuk menjadi seorang BLOGGER yang berjaya..dalam Santai Bersama BEN ASHAARI.Tajuk nie memang aku suka sangat lah..maklumlah aku nie masih baru lagi..masih mentah..tentulah tajuk yang sebegitu menarik perhatian...nak juga kutip tip2 untuk berjaya...
Akan tetapi yang paling menarik perhatian aku dan membuat aku terfikir balik ialah ayat yang BA tulis nie....
Apa itu blogger ? Kena tau di sini apa maksud sebenar blogger .. Sekarang ni ramai benar mengelarkan diri
mereka blogger .. Asal bukak je blog , terus kata dia blogger .. Tapi diorng tau ke apa itu blogger ?
Nampaknya kenalah aku kena cerminkan diri aku balik....macam yang BA kata tu...
Aku pun nak tanya jugaklah kat korang semua...layakkah aku digelar seorang BLOGGER??????...tolong jawab sat...
0 Responses