Syoknya...dapat Gift..




Assalamualaikum...



Tak sabar dah nak share nie...dulu aku ada beli satu E-book sulaman riben ...tengok kat sini..



Masa aku beli tu, harga promosi dan ada hadiah untuk pembeli bertuah.Lepas tu Pn.Ann bagi tau nak bagi hadiah kat semua pembeli supaya lebih adil.Tak kisahlah kita beli bukan sebab hadiah tu...memang nak kan E-book tu..tapi kalau dapat hadiah tu lagi lah bagus kan....Hehehe..



Tadi masa dok check e-mail,(dah lama tak check ,sampai beratus dlm inbox)ternampak satu mail daripada puan Ann.Aku pun terus buka...taraaaa...aku dapat satu jemputan untuk blog peribadi puan Ann.Apalagi aku pun terus ja masuk kat blog tu...blog tu di khaskan untuk pembeli E-book sulaman riben sebagai hadiah.Akan diadakan kelas untuk jahitan sulaman riben secara online.Wowwww...bestnya...dan yang paling menarik..aku adalah orang pertama yang masuk kat blog tu dan follower yang pertama.



Hmmm..tak sabar dah nie...bila la nak start kelas tu yer....nanti kena bagi tumpuan kat jahitan sulaman riben la pula.....
2 Responses
  1. azlina Says:

    teringin nak belajar sulaman reben


  2. Yaya Azura Says:

    yaya dah lama beli nuku tu.tapi tak praktikkan lagi..hahah..tapi e-book tu xde laa..